Re: Idealne 19'' - kilka przemyslen

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 12:51:10 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a2cv11$560$1_at_news.tpi.pl...

> mialem to samo - najlepszy z tych co ogladalem to pro 451 iiyama i taki
> kupilem,

przegladajac strony internetowe tez sie na niego napalilem, teraz juz
jednak ten model wychodzi z produkcji, na jego miejsce Iiyama
wprowadzila Vision Master Pro 454 (do ogladniecia na www.iiyama.de).
Ma jeszcze lepsze parametry.
W Iiyamach przeszkadza mi jednak dostep do OSD przez przyciski
wbudowane w podstawke. Teraz moj monitor stoi bez podstawki,
jest na takiej malej szafce i z podstawka bylby po prostu za wysoko.
Gdybym ja zdjal nie mialbym dostepu do OSD. I VM Pro 454
ma jeszcze dodatkowo glosniczki w podstawce :(

> samsungi to co mowisz - biel= szere

to co widzialem w 900NF wygladalo bardzo kiepsko, ale juz
na przyklad 755DFX (tansza 17-stka z normalnym kineskopem)
miala zdecydowanie lepsze parametry. Czyzby Diamondtron
tak zle przedstawial kolory? Musze zobaczyc jeszcze 959NF.

> geometrie
> mam dobra - moze 8.5 ,9/10 , idealna jest w LCD ...

w tym VM 454 usilowalem przez pol godziny ustawic
geometrie, nie dalo sie... zawsze lewy rog ekranu
byl powykrzywiany.

> moira jest ale nie w
> nokia test gdzie prawie nie widac (bez regulacji bo obraz na tym traci -
> ostrosc)

serio nie widac tego w tym tescie?
u mnie wszystkie 4 iiyamy jakie ogladalem mialy wyraznie widoczna
moire w tym tescie - takie kregi wychodzace gdzies z lewego
gornego roku, przez caly ekran.

> Lekkie wady rekompensuja wysokie parametry odsiwerzania, USB

to mi sie zawsze u iiyamy podobalo :)

> szczescia rzycze bo tu musimy o tym mowic.

dzieki :)

Jarek Stepien