Re: Czujniki temperatury?

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 12:49:36 MET

ten z temp najwyzsza to CPU, nastepnie ten 20-35 to temp obudowy pewnie.
> Sprawdzic tez mozna dmuchajac na czujnik i patrzac czy zmienia sie temp.
Nie
> trudne chyba by wyczaic co i jak ?

Jakby to bylo takie proste to juz bym wiedzial, tyle ze na mojej instrukcji
od plyty nic nie widac (Soltek SL-67FV1), tam nie wiem, gdzie sie te
czujniki nawet podlancza, a w dodatku okazuje mi kilka temperatur, i
najwyzsza mam 70C, czyli tak grzeje mi sie procek (PIII500_at_560 - czyli
praktycznie nie podkrecony)cooler nie jest ani troche goracy, bardzo bym
prosil o jakies wieksze wskazowki, moglbym tez podmochac na te czujniki, ale
nie wiem, gdzie one sa

--
Pozdrawiam.