--< Shuttle HOT-661 v2.0 i Coppermine! >--

Autor: bastian (koszalkb_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 11:09:21 MET

Witam grupowiczow!

OK. Sprawa wyglada tak, ze nie udalo mi sie znalezc (choc moze zle szukalem)
jednoznacznej odpowiedzi na pytanie:

Czy Celeron Coppermine (zgaduje ze obecnie najbardziej popularne 800MHz i
1000MHz to wlasnie takie) pojdzie na plycie Shuttle HOT-661 v2.0 (nie 3.x).

Praktycznie kazda "autorytatywna" ;-) wypowiedz na ktora sie natknalem
stwierdzala "ze na stronach Shuttle napisali, ze CuMine zadziala na plycie
v3.x z jakims tam BOMem". No dobrze ale czy ktos sprawdzal
(organoleptycznie), ze na v1.x lub 2.x nie pojdzie napewno?

Co determinuje dzialanie tego procesora badz nie:
1) Napiecie Vcore? Ale to chyba mozna obejsc za pomoca przejsciowki
FC-PGA->SLOT-1, prawda?
2) wsparcie BIOSU dla Coppermine? Wgralem "nielegalny" dla v2.0 bios
6610s164 ktory wspiera CuMine.

Moze ktos z Was zna odpowiedz na to pytanie albo wie gdzie moge kupic jakis
MOCNY procesor, ktory bedzie gral z ta plyta.

Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek informacje! Jesli zas nie wiecie to
chyba bede probowal "u zrodla" czyli Shuttle, choc nie wiem czy mi
odpowiedza - pewnie zaproponuja kupno jakiegos nowego modelu ;-)

Pozdrawiam,
Bogdan Koszalka