Re: --< Shuttle HOT-661 v2.0 i Coppermine! >--

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 11:28:29 MET

Zajrzyj jeszcze na FAQ grupy www.pecet.w.pl dzial plyty glowne

> Czy Celeron Coppermine (zgaduje ze obecnie najbardziej popularne 800MHz
> i 1000MHz to wlasnie takie) pojdzie na plycie Shuttle HOT-661 v2.0 (nie
> 3.x).

Na jakim jest ona chipsecie?

> Praktycznie kazda "autorytatywna" ;-) wypowiedz na ktora sie natknalem
> stwierdzala "ze na stronach Shuttle napisali, ze CuMine zadziala na
> plycie v3.x z jakims tam BOMem". No dobrze ale czy ktos sprawdzal
> (organoleptycznie), ze na v1.x lub 2.x nie pojdzie napewno?

www.google.com wybierz grupy dyskusyjne i wpisz HOT-661+coppermine moze
cos znajdzie

> Co determinuje dzialanie tego procesora badz nie:
> 1) Napiecie Vcore? Ale to chyba mozna obejsc za pomoca przejsciowki
> FC-PGA->SLOT-1, prawda?

Potrzebna jest przejsciowki, regulacji napięcia, jesli plyta nie potrafi
podać mniej niz. 1.8V. Ogolnie cala sprawa polega na wymuszeniu napiecia
1.8V, 1.85 lub 1.90, jesli bedzie trzeba.

> 2) wsparcie BIOSU dla Coppermine? Wgralem "nielegalny" dla v2.0 bios
> 6610s164 ktory wspiera CuMine.

Sprawa raczej drugorzedna.

> Moze ktos z Was zna odpowiedz na to pytanie albo wie gdzie moge kupic
> jakis MOCNY procesor, ktory bedzie gral z ta plyta.

Najlepiej c800_at_1066 (stepping cD0 1,75V) jeli masz dzielnok 1/4 dla pci,
jesli nie to C1GHz

> odpowiedza - pewnie zaproponuja kupno jakiegos nowego modelu ;-)

Dokladnie :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!