Re: Komputerowe stacje meteo???

Autor: Piotrek (piotrekk5_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 11:11:12 MET

Użytkownik "Tomek" <tomes_at_tkc.olsztyn.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktos z grupowiczow wie, czy jakas firma produkuje stacje meteo
> podlaczane do komputera, ktore dodatkowo posiadaja oprogramowanie
> umozliwiajace dostep do nich z internetu?
> Chodzi mi o zainstalowanie w kilku miejscach z netem takich urzadzeń i
> odczytywanie pomiarow przy pomocy np. przegladarki. O tyle, o ile odczyt
> temperatyry mozna jeszcze zrobic bez problemu samemu, to pozostaje problem
> opadu atmosferycznego, wiatru no i cisnienia.

Witam!!!

Dallas ( teraz to już część maxima- www.maxim-ic.com ) robi układy do
pomiaru temperatury, oraz (!!!) rozprowadza zestawy (startowe ???) stacji
meteorologicznych. Potrafi to to zmierzyć temperaturę, wiatr, oraz opad; co
do ciśnienia nie jestem pewien. Cały ten zestaw posiada również
oprogramowanie, dzięki któremu wyniki można odczytywać prze np. net.

Pozdrawiam

Piotrek