Re: SERWER

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 10:45:42 MET

Andrzej Pinczuk zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie wiem do czego serwer i ilu klientow ma obslugiwac, ale
> na starcie mozna opowiedziec, ze slabe ognio to zbyt mala
> ilosc pamieci.

eeeeeeeeeeeee
Mem: 71M Active, 22M Inact, 22M Wired, 6356K Cache, 22M Buf, 496K Free
Swap: 250M Total, 8852K Used, 241M Free, 3% Inuse

Jak widac 128 mega i Jedyny Sluszny Serwerowy System Operacyjny Z
Rodziny BSDowatych ;)) Obsluguje 300 skrzynek pocztowych, 50 wirtualek
apache'a i baze mySQLa. Fakt 256 by nie zaszkodzilo, ale nie widze
potrzeby pakowania 512 MB. Chyba ze ktos ma sklonnosci sado-
masochistyczne i zamierza uzywac W2K Server + MSSQL ale wtedy
przepraszam o czym my tu mowimi (biorac pod uwage ze licencje
kosztowaly by 3 razy wiecej niz ten serwer to te 256 mega byly by
drobiazgiem)

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]