Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Chloru (chloru_at_komorka.org.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 15:28:56 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Hmm... masz cos do testow sprzetu PC? Mozesz to rozwinac?

Nie kazdy test jest miarodajny przyklad KYRO II i 3DMark. W kwaku to dziala
bardzo ladnie.

> No prosze to tak samo jak z samochodami? Niczym nie jezdzisz ale kolega
> jeden czy drugi dal sie przejechac?

Aktualnie (dzis zanabyty) nowy procek C800_at_1066. Wiec czepiaj sie dalej, a
takie jezdzenie innymi samochodami skladanie kompow to pewne doswiadczenie
daje.

 Super... Klap klap - brawo za wiedze
> oparta na kilku kompach, ktore jeszcze chodza u sasiadow.

Troche wiecej niz kilku. Nie bede teraz liczyl, uwierz mi przez te 5 lat
mozna tego naskladac.

> a co to jest ktostka KT 333 ? Ja slyszalem o chipsecie
> A narazie jest ASUS A7A266-E na nForcie NVIDII a dokladnie n420
> Natomiast o wydajniejsza jest plyta ASUS Asus A7V266-E z VIA KT266A,
ktrora
> podejrzewasz o problemy z transferem :-)

Napisalem podejrzewam, nie bylo tego czipsetu w tescie, ale kazda via do KT
133 (a moze i A) miala z tym problemy. Fakt ze przy turbo szybkich dyskach i
kontrolerach.

> Wiesz gdybym byl rownie zlosliwy jak ty swego czasu na p.m.sie to
> odpowiedzial bym tak: "Wlasnie przedstawiles ogolowi ze twoja wiedza na
> temat chipsetow jest bliska zeru!"

Hmm znajde ten link to pogadamy.

> Jednak taki zlosliwy nie jestem i napisze:
> "Zle ci sie wydaje, VIA KT266 miala problemy z transferem po miedzy
> mostkiem polnocnym a pamieca , natomiast jego poprawiona werjsa ktora
> ukazala sie na jesieni KT 266A jest pozbawina tej wady drogi "kolego"

Straszne a gdzie ja napisalem ze mowie o Via 266/a ?

> A jednak mialem racje, dopiero niedawno nauczyles sie odpowiadac na posty
> :-))). Wklikaj sobie ten link i zobacz jak ladnie jeszcze 8 miesiecy temu
> odpowiadales na posty, jedno zdanie i caaaaaaly cytat pod spodem.
> Znacznie wazniejszy od pisania w zgodzie z ortografia (na ktora ciagle
> zwracasz innym uwage) jest CZYTELNY sposob odpowiadania. Oczywiscie ty o
> tym nie wiesz skoro jeszcze ci sie kolor zielony pali na grupach
> dyskusyjnych... Jednak ktos mial racje ze od pewnego czasu coraz wiecej
> szamba sie pojawia w tym internecie...hmmmm.

Ty byles zawsze idealny, przepraszam ze smialem urazic. Dodam ze o tej
zworce nie bylo mowy w pierwszej wersji instrukcji.

> Wiesz wlasnie znalazlem post w ktorym przekonujesz zacieka ze mid nie ma
> nic wspolnego z mid'ami znanymi jako pliki do odtwazania muzyki- synteza
> wavetable :-)))
> Pelny ROTFL :-))))

I potem wyklikalem przeprosiny, jak ktos wraca z ciezka glowa do domu i
lekko podpity to tak bywa. Zauwaz ze sie przyznalem do bledu.

> No prosze ale ty znalazles najstarszy a ja mam znalesc jeden z wielu tys
> postow. Widzisz roznice? Nawet nie wiem kiedy to bylo, jaki temat itd...

Chcesz nam o tym opowiedziec ?

> j.w

> Mysle ze to wymaga czasu- a ja go moge lepiej spozytkowac niz szukanie
> jakiegos postu.Jezeli jestes pewien ze bylo inaczej naprawde moge sie
> zalozyc, zreszta nawet nie bedzie trzeba, otwoz ksiazke serwisowa Nexi i
> sprawdz miejscowosc Grójec, tam sa dwa albo jeden autoryzowane serwisy DU,
> ja pokaze ci w ksiazce serwisowej fiata ten sam serwis. Za 500zeta moge
cie
> tam zawiesc, nawet biuro jest to samo dla dwoch marek, ten sam zaklad,
> mechanicy sa chyba tylko oddzielnie do fiata i DU.

Ja nie przecze tylko wtedy nie napisales o tym wyraznie afair. Potem sie
tlumaczyles.

> Przypominam ze ta dyskusja nie miala byc o matrialach. To nie ja ja
> rozpoczelem a JMK ktory cos wykrzynkal w rodzaju "co ty wiesz o
> wytrzymalosci skrzyni" i w zasadzie to bylo wszystko jezeli chodzi o jego
> argumenty w tym watku. Jezeli sobie przypominasz, to taka konsternacje
> wywolalo u niego moja wypowiedz iz moj kolega nadal moze zaprezentowac jak
> przy 40-60km/h jadac do przodu wrzuca wsteczny bieg.

Hmm uwazasz ze na Twoje propozycje kazdy ma sie zgadzac ? Sa ludzie ktorzy
zarabiaja duo wieksze pieniadze z duzo mniejszym ryzkiem ich utraty. O
materialach do dzis malo wiesz :P EOT

> Ja bylem, zobaczylem co sie tam dzieje i stwierdzilem ze mi to nie
> odpowiada wiec wiecej sie tam nie pojawilem - czy to tak strasznie trudno
> zrozumiec?

Czy ty rozumiesz ze nie mowisz do konca o ludziach z pmsu ?

> Po za tym nie nazwalem bywalcow p.m.su na tym zlocie dresiarzami a ludzi
> ktorzy sie tam bawia samochodami, z czego jak wiadomo wynika czeste tam
> wypadki. Z tego co wiem to p.m.su wtedy nikt sie tam nie scigal, wiec nie
> sugeruj znow czego czego nie powiedzialem!

Czeste wyjasnij pojecie bo ja o 2 moze 3 slyszalem.

> Wiem o tym, bylem takze na spotkaniach nieformalnych na cargo i tez
> widzialem co sie tam dzialo. Policja tam jest juz chyba stalym bywalcem.

Spotkania nieformalne to znaczy kiedys w piatkowe wieczory ? Brawo, PMS nie
ma z tym nic wspolnego.

> Mowie o spocie obfotografowany przez jerzego czyli zlot p.m.su i innych
> samochodow - przeciez tam moze przyjechac kazdy kto chce. Wtedy bylo takze
> kilka capri.

Straszne capri nie moze przyjezdzac na zloty :P EOT bo bredzisz.

> Ja mam do Was stosunek calkowicie ambiwaletny, nie podobaly mi sie
> zachowania niektorych ludzi na zlocie i to wszystko. Zreszta jak ktos pije
> wode z gwinta i zaraz wsiada do samochodu to chyba nie jest to najlepszy
> prognostyk tej imprezy...

Na kiepskie imprezy chadzasz. Pokaz mi kto z pmsu tak sie zachowuje.

> Jasne, dlatego pytalem sie swego czasu jerzego czy nie mozna by
> zorganizowac zlotu takiego jak kiedys w 99roku w Jankach albo jakims innym
> terenie z dala od debili z cargo. Jerzu stwierdzil ze nie ma miejsca
> drugiego takiego jak cargo i dalej tam beda zloty wiec to dla mnie
wszystko
> wyjasnia.

Malo ci to wyjasnia, jak samochod stoi w miejscu na parkingu to raczej
ciezko go uszkodzic. Jak chcesz sie scigac prosze cie bardzo na wlasne
ryzyko.

> Moge cie zacytowac?
> Cyt: " bialy wersja full-wypas z gaznikiem :> " czy to nie jest aluzja pod
> moim adresem, a raczej zasobnosci mojego portfela ?

Nie to byla aluzja do twojego podejscia do auta ktore posiadasz.

 Oceniam po marce
> pojazdu pojazd a nie wlasciciela - zapamietaj to sobie.

Pewnie wiec dlatego sa ciagle wytyki do samochodu ktorego juz nie ma w
rodzinie.

> Wiec zle wnioskujesz, z wieloma ludzmi stamtad znam sie osobiscie dzieki
> p.m.s a denerwuja mnie zachowania niektorych osob w tym na czele z Markiem
> Proga i paroma innymi.

O nie jestes sam ;-)

 Jakbys zauwazyl to walsnie ten delikwent produkuej
> nawiecej postow na miesiac.

Ja bym sie klocil, ostatnio wynikalo ze w przeciagu niecalego tygodnia
najwiecej wyprodukowal Adas.
> Gdybys zaczal ten watek na poziomie ja bym go na poziomie zakonczyl ale
> widac ze znaczenie lepiej wychodzi ci klotnia niz merytoryczna dyskusja.

Dobra wywalaj wszystkie texty about pms i gadamy o moim nowym celku ;P
> Cale grono pcp? :-) No prosze ja przepraszam ze offtopici :-)
> Znow zaczynasz robic to co robisz najlepiej na p.m.s - podlizywac sie ?
:-D

Kultura zdefiniuj sobie, wiem ze nie kazdemu sie to podoba ale nie pozwole
na pewne zachowania.

--
          -= Chloru =-
G.K. Sniezka Support Team