Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 02:44:15 MET

"Chloru" <chloru_at_komorka.org.pl> wrote in news:a27ol7$6cf$1_at_news.tpi.pl:

> Moge ci powiedziec co wiem. I nie brandzlowac sie testami/statystykami.
Hmm... masz cos do testow sprzetu PC? Mozesz to rozwinac?

> Mimo tego ze lubie AMD to obecnie mam intela wiec o tym i o tym troche
> wiem. Wystarcza na skladanie dobrze dzialajacych kompw dla siebie i
> sasiadow.
No prosze to tak samo jak z samochodami? Niczym nie jezdzisz ale kolega
jeden czy drugi dal sie przejechac? Super... Klap klap - brawo za wiedze
oparta na kilku kompach, ktore jeszcze chodza u sasiadow.

> Poczekalbym na Asusa na kostce KT 333 (nazwy nie pamietam dokladnie)
a co to jest ktostka KT 333 ? Ja slyszalem o chipsecie
>a jak na razie
A narazie jest ASUS A7A266-E na nForcie NVIDII a dokladnie n420
Natomiast o wydajniejsza jest plyta ASUS Asus A7V266-E z VIA KT266A, ktrora
podejrzewasz o problemy z transferem :-)

> VIA KT266A, ale afaik VIA ma problemy z szybkim transferem
> danych po magistrali PCI. (linka tez na razie nie zapodam, jak znajde
> chetnie sluze).

Wiesz gdybym byl rownie zlosliwy jak ty swego czasu na p.m.sie to
odpowiedzial bym tak: "Wlasnie przedstawiles ogolowi ze twoja wiedza na
temat chipsetow jest bliska zeru!"
Jednak taki zlosliwy nie jestem i napisze:
"Zle ci sie wydaje, VIA KT266 miala problemy z transferem po miedzy
mostkiem polnocnym a pamieca , natomiast jego poprawiona werjsa ktora
ukazala sie na jesieni KT 266A jest pozbawina tej wady drogi "kolego"

> Jakze sie mylisz misiu po raz pierwszy pojawilem sie 8 kwietnia 2001
> ->
> http://groups.google.com/groups?q=group:pl.comp.pecet+author:Chloru&star
> t=20 &hl=pl&selm=9aqf55%24sdn%241%40news.tpi.pl&rnum=26

A jednak mialem racje, dopiero niedawno nauczyles sie odpowiadac na posty
:-))). Wklikaj sobie ten link i zobacz jak ladnie jeszcze 8 miesiecy temu
odpowiadales na posty, jedno zdanie i caaaaaaly cytat pod spodem.
Znacznie wazniejszy od pisania w zgodzie z ortografia (na ktora ciagle
zwracasz innym uwage) jest CZYTELNY sposob odpowiadania. Oczywiscie ty o
tym nie wiesz skoro jeszcze ci sie kolor zielony pali na grupach
dyskusyjnych... Jednak ktos mial racje ze od pewnego czasu coraz wiecej
szamba sie pojawia w tym internecie...hmmmm.

> Zazdorsnys o to ze mam kolegow czy o to ze troche sprawniej szukam
> postow ?
Wiesz wlasnie znalazlem post w ktorym przekonujesz zacieka ze mid nie ma
nic wspolnego z mid'ami znanymi jako pliki do odtwazania muzyki- synteza
wavetable :-)))
Pelny ROTFL :-))))

> Ja wlasnie znalazlem post sprzed 9 miesiecy.
No prosze ale ty znalazles najstarszy a ja mam znalesc jeden z wielu tys
postow. Widzisz roznice? Nawet nie wiem kiedy to bylo, jaki temat itd...

> Wyraznie to napisales ? MIDa albo link prosze
j.w

> Myslisz ze to wymaga az takich kwalifikacji ?
Mysle ze to wymaga czasu- a ja go moge lepiej spozytkowac niz szukanie
jakiegos postu.Jezeli jestes pewien ze bylo inaczej naprawde moge sie
zalozyc, zreszta nawet nie bedzie trzeba, otwoz ksiazke serwisowa Nexi i
sprawdz miejscowosc Grójec, tam sa dwa albo jeden autoryzowane serwisy DU,
ja pokaze ci w ksiazce serwisowej fiata ten sam serwis. Za 500zeta moge cie
tam zawiesc, nawet biuro jest to samo dla dwoch marek, ten sam zaklad,
mechanicy sa chyba tylko oddzielnie do fiata i DU.

> Merytorycznie poprawna i rzeczowa dyskusja o obciazeniach nie moze sie
> obejsc bez wiedzy o materialach. Co do samochodow moze i masz racje.
> Przypominam jednak ze IYO Ty masz zawsze racje . . .
Przypominam ze ta dyskusja nie miala byc o matrialach. To nie ja ja
rozpoczelem a JMK ktory cos wykrzynkal w rodzaju "co ty wiesz o
wytrzymalosci skrzyni" i w zasadzie to bylo wszystko jezeli chodzi o jego
argumenty w tym watku. Jezeli sobie przypominasz, to taka konsternacje
wywolalo u niego moja wypowiedz iz moj kolega nadal moze zaprezentowac jak
przy 40-60km/h jadac do przodu wrzuca wsteczny bieg.

> A ja mimo duzo krotszego stazu pojawilem sie na kilkunastu oficjalnych
> spotkaniach ludzi z PMSu i kilku nieoficjalnych, wiec chyba ich lepiej
> znam.
Ja bylem, zobaczylem co sie tam dzieje i stwierdzilem ze mi to nie
odpowiada wiec wiecej sie tam nie pojawilem - czy to tak strasznie trudno
zrozumiec?
Po za tym nie nazwalem bywalcow p.m.su na tym zlocie dresiarzami a ludzi
ktorzy sie tam bawia samochodami, z czego jak wiadomo wynika czeste tam
wypadki. Z tego co wiem to p.m.su wtedy nikt sie tam nie scigal, wiec nie
sugeruj znow czego czego nie powiedzialem!

> Ostatnia niedziela wrzesnia ? Mowisz o cargo ? Jezeli tak to wiedz ze
> tam odbywaja sie nie tylko spotkania PMSu.
Wiem o tym, bylem takze na spotkaniach nieformalnych na cargo i tez
widzialem co sie tam dzialo. Policja tam jest juz chyba stalym bywalcem.

> Jezeli mowisz o Borkach to zauwaz ze byl to zlot ogolnopolski, a ja
> caly czas mowie o lokalnych spotkaniach warszawskiego oddzialu pms.
Mowie o spocie obfotografowany przez jerzego czyli zlot p.m.su i innych
samochodow - przeciez tam moze przyjechac kazdy kto chce. Wtedy bylo takze
kilka capri.

> Widziales nas tez z januszem na warszawskim, czy w naszej jezdzie bylo
> cos co cie urazilo ?
Ja mam do Was stosunek calkowicie ambiwaletny, nie podobaly mi sie
zachowania niektorych ludzi na zlocie i to wszystko. Zreszta jak ktos pije
wode z gwinta i zaraz wsiada do samochodu to chyba nie jest to najlepszy
prognostyk tej imprezy...

> Jak dla mnie nic, spotkania sa po to zeby sobie pogadac, wymienic
> poglady i doswiadczenia, posmiac sie w milym towarzystwie. Zreszta Ipsz
> bardzo ladnie ci to wyjasnil.
Jasne, dlatego pytalem sie swego czasu jerzego czy nie mozna by
zorganizowac zlotu takiego jak kiedys w 99roku w Jankach albo jakims innym
terenie z dala od debili z cargo. Jerzu stwierdzil ze nie ma miejsca
drugiego takiego jak cargo i dalej tam beda zloty wiec to dla mnie wszystko
wyjasnia.

> Swietnie oceniasz kogos po marce pojazdu/zasobnosci portfela ? Nie mam
> wiecej pytan.
Moge cie zacytowac?
Cyt: " bialy wersja full-wypas z gaznikiem :> " czy to nie jest aluzja pod
moim adresem, a raczej zasobnosci mojego portfela ? Oceniam po marce
pojazdu pojazd a nie wlasciciela - zapamietaj to sobie.

> Jakbys pisal do lustra. Roznica jest taka ze o twoich pogladach mozna
> wywnioskowac czytajac twoje posty a ty sie wyrazasz o calym PMSie
> negatywnie.
Wiec zle wnioskujesz, z wieloma ludzmi stamtad znam sie osobiscie dzieki
p.m.s a denerwuja mnie zachowania niektorych osob w tym na czele z Markiem
Proga i paroma innymi. Jakbys zauwazyl to walsnie ten delikwent produkuej
nawiecej postow na miesiac.

> Kultura jak zwykle, ale tak sie objawia brak argumentow.
Gdybys zaczal ten watek na poziomie ja bym go na poziomie zakonczyl ale
widac ze znaczenie lepiej wychodzi ci klotnia niz merytoryczna dyskusja.

> Przepraszam i pozdrawiam serdecznie cale grono pcp.
Cale grono pcp? :-) No prosze ja przepraszam ze offtopici :-)
Znow zaczynasz robic to co robisz najlepiej na p.m.s - podlizywac sie ? :-D

--
Best regards
 	The EaGle