Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 14:31:32 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> A ile tys km na rok? To tylko kwestia czasu. Nie pytaj czy, ale kiedy?
> :-)

Lacznie jakies troche ponad 20tys.
A zeby tak troche wrocic do tematyki grupy, to w zeszlym roku duzo wozilem
czesci komputerowych. Z plytami i obudowami(rekord 5 zestawow do zlozenia
obudowy midi tower, bez przedniego fotela bez monitorow oczywiscie:) nie
bylo problemu ale monitor to byl straszny problem 17" nie wchodzila (bez
kartonu na kocu dalo rade ale tak moglem :) 15" dalo rade nawet dwie
przewiezc z przodu po wyjeciu siedzenia :)

> przez jakis czas jezdzilem facikiem sc 1.1 a teraz mitsu colt :-) po
> miedzy kaszlem a sc jest przepasc a po miedzy sc a coltem kanion
> colorado :-)

Taka przepas to juz chyba jest miedzy cieniakiem a kaszlem :-)

> To bedziemy tak myslec i offtopicowac czy jakos sie wezmiemy i cos
> postanowimy? :-)

Lodz w maju na pochodzie :-)
Gdzie dokladniej to nie wiem bo Lodzi nie znam.

Moze lepiej juz konczmy bo chyba naprawde grozi nam banicja :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!