Re: Wirus!!!

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 10:44:00 MET

Użytkownik "mundi" <mundi1_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Po włączeniu komputera włącza mi sie napis że na dysku jest wirus w biosie
> ochrone przed wirusami mam ustawioną na ENABLE.Jak wchodze do systemu i
> włączam Nortona Antyvirusa to on mi nic nie wykrywa. Jak usunąć tego
wirusa?
> z góry dzięki za pomoc

Jeżeli masz ustawione na ENABLE i masz zainstalowany jakikolwiek system
operacyjny, to ZAWSZE będzie ci zgłaszał że masz wirusa.
Jeżeli mimo wszystko chcesz się upewnić, że wszystko jest OK, ściągnij
mks-vira pod DOS,a, zbootuj system z dyskietki i sprawdź mks-em. Jeżeli masz
Norton-Antivirusa, to zrób Rescue Disk i odpal z nich kompa.

IMHO wątpie że masz wirusa.

Artur