zamykanie - listwa

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 10:53:58 MET

często mam taki problem, że win98 podczas zamykania kompa odmówi
posłuszeństwa i pozostaje na ekranie, na którym jest tylko tapeta windows
(zauważyłem, że to, czy się zamyka, czy nie, zależy od intensywności
używania worda 2000)
byłby to jednak offtopic - gdyby nie moje pytanie:
czy wyłączanie maszyny w takich przypadkach przy pomocy listwy przepięciowej
nie szkodzi sprzętowi?? (wyłączam wszystko jednocześnie - jednostkę i
monitor mam podłączone do tej samej listwy)

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---