Re: Wirus!!!

Autor: Margoska (lazowska_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 13:12:38 MET

| Po włączeniu komputera włącza mi sie napis że na dysku
jest wirus w biosie
| ochrone przed wirusami mam ustawioną na ENABLE.Jak wchodze
do systemu i
| włączam Nortona Antyvirusa to on mi nic nie wykrywa. Jak
usunąć tego wirusa?
| z góry dzięki za pomoc
| Bono

Ustaw sobie w biosie na disable - enable dotyczy tylko
sektora rozruchowego i nie ma nic wspolnego (lub niewiele) z
wirusami (zaden skan heurystyczny itd nie wchodzi w gre), za
to komunikuje o kazdej zmianie boot-sektora jako o wirusie
(w zwiazku z tym problemy moze powodowac np. system
operacyjny - mnie kiedys jak wirusa potraktowal zmiane nazwy
etykiety twardziela). Byc moze nie masz zadnego wira...
Wejdz na str. mks_vir i zeskanuj sobie dysk online -
bedziesz mial pewnosc.
pzdr
Margoska