Re: niepoprawne wykrywanie predkosci nagrywarki

Autor: Krzysztof (ke6qba_at_hotmail.com)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 07:22:31 MET

Bo NERO to dziadostwo. Dzialam na Win2000.
Dwa przyklady.
1. Kupilem NERO 5 w sklepie jak tylko pokazalo sie. To bylo jeszcze przed
Win2000. Na WinMe. Bylo OK. Zmienilem system na Win2000. NERO przestalo
pracowac. Zrobilem upgrade na NERO 5.5 przez internet. Skasowali karte
kredytowa na 50$ i przyslali nowy numer kodowy, ktory nigdy nie dzialal. Na
moje reklamacje zazyczyli sobie drugie 50$.
2. NERO 5.5 dzialalo mi 30 dni. Byl to okres miedzy pobraniem forsy, a
przyslaniem mi nowego kodu. Magralem skladanke muzyczna tak zeby wypelnic
700 meg na krazku. Po ok 40 minutach muzyki wlacza sie meski glos i
oznajmia: "illigal copy, illigal copy" i muzyczka leci dalej.
Uwazajcie na NERO, ja temu programowi nie wierze juz wiecej firmie zreszta
tez. Uzywam Roxio i CloneCD i nie mam wiecej problemow.
K.