niepoprawne wykrywanie predkosci nagrywarki

Autor: Psych (Psych_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 21:20:38 MET

Do nagrywania uzywam nagrywarki LG (16/20/40) i programu NERO.
Kiedy uzywałem win98 wszystko chodziło poprawnie. Kiedy przesiadłem sie na
win200pro pojawiły sie problemy:
w oknie z predkościami pokazane są wszystkie (1 - 16x -co dwa), ale kiedy
zaznaczam np 14x i wlaczam nagrywanie w logu pojawia sie : rozpoczeto
nagrywanie z predkościa 0x (0,0kb/s) i nagdywa płytke przez 20minut. I
jakiej predkości bym nie znaznaczył dzieje sie wciąż tak samo.
Dla porownania program Clone CD działa poprawnie.
I teraz juz nie wiem, czy to wina sprzetu, czy oprogramowania. Prosze o
pomoc, bo mam tu dużo plików do przegrania na cd, a nie chce siedziec całą
noc!

--
Pawel M.
--------strona domowa--------