Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Chloru (chloru_at_komorka.org.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 00:59:24 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Znalazlem takze nie offtopic :-)

> LOL chcesz sie sprawdzic kto wie o nich wiecej?

Moge ci powiedziec co wiem. I nie brandzlowac sie testami/statystykami. Mimo
tego ze lubie AMD to obecnie mam intela wiec o tym i o tym troche wiem.
Wystarcza na skladanie dobrze dzialajacych kompw dla siebie i sasiadow.

> Problem w tym ze aby zlozyc sobie takie komputerek ze stajni AMD z zegarem
> 1600Mhz juz o kompach nieco wiedziec trzeba, jaka plyte bys mi
> zaproponowal? :-) Na Sis735, czy AMD760 czy moze lepszy bedzie VIA KT266A
?

Poczekalbym na Asusa na kostce KT 333 (nazwy nie pamietam dokladnie) a jak
na razie VIA KT266A, ale afaik VIA ma problemy z szybkim transferem danych
po magistrali PCI. (linka tez na razie nie zapodam, jak znajde chetnie
sluze).

> Ktory bylby by lepszy i dlaczego? Czekam na sugestie od guru komputerowego
> ktory po raz pierwszy gosci na p.c.p :-)

Jakze sie mylisz misiu po raz pierwszy pojawilem sie 8 kwietnia 2001 ->
http://groups.google.com/groups?q=group:pl.comp.pecet+author:Chloru&start=20
&hl=pl&selm=9aqf55%24sdn%241%40news.tpi.pl&rnum=26

> Dalej offtopic..

> LOL - widze ze juz nauczyli cie koledzy co to jest MID.

Zazdorsnys o to ze mam kolegow czy o to ze troche sprawniej szukam postow ?

> Chyba sobie jaja robisz - mam szukac postu z 4 miesiecy przed?

Ja wlasnie znalazlem post sprzed 9 miesiecy.

> Oczywiscie ze sa pod jednym dachem a jak maja miec inaczej ten sam adres?
> :-))))

Wyraznie to napisales ? MIDa albo link prosze

> Oczywiscie jak JMK ty tez nie chcesz sie zalozyc - za 500zeta moge ci
> poszukac tego MIDu a nawet calego watku... :-)

Myslisz ze to wymaga az takich kwalifikacji ? Przeceniasz sie nielocie.

> To typowe u ciebie? Na pl.misc.samochody dyskutujesz o odksztalceniach a
na
> pl.comp.pecet o samochodach? ;-P

Merytorycznie poprawna i rzeczowa dyskusja o obciazeniach nie moze sie
obejsc bez wiedzy o materialach. Co do samochodow moze i masz racje.
Przypominam jednak ze IYO Ty masz zawsze racje . . .

> Bylem na jednym zlocie,

A ja mimo duzo krotszego stazu pojawilem sie na kilkunastu oficjalnych
spotkaniach ludzi z PMSu i kilku nieoficjalnych, wiec chyba ich lepiej znam.

> Widzisz roznica polega na tym ze na ten zlot ktory odbyl sie pod koniec
> wrzesnia przyjechalem i zobaczylem na wlasne oczy ze tam jezdzi 90%
drechow
> i polglowkow i wiecej na takowym sie nie pojawilem.

Ostatnia niedziela wrzesnia ? Mowisz o cargo ? Jezeli tak to wiedz ze tam
odbywaja sie nie tylko spotkania PMSu.

Jezeli mowisz o Borkach to zauwaz ze byl to zlot ogolnopolski, a ja caly
czas mowie o lokalnych spotkaniach warszawskiego oddzialu pms.

Widziales nas tez z januszem na warszawskim, czy w naszej jezdzie bylo cos
co cie urazilo ?

 Co jest fajnego w
> wyscigach dwoch stjuningowanych naklejka na bak lanosach?

Jak dla mnie nic, spotkania sa po to zeby sobie pogadac, wymienic poglady i
doswiadczenia, posmiac sie w milym towarzystwie. Zreszta Ipsz bardzo ladnie
ci to wyjasnil.

Patrz wyzej.

Jak to ci sie
> podoba to nikt ci nie zabrania tam jezdzic... No tak zapomnialem to dwa
> egezmeplaze wspanialego DU ktore nie sa pochoda na kadeta ;-)))

Swietnie oceniasz kogos po marce pojazdu/zasobnosci portfela ? Nie mam
wiecej pytan.

> Problem z toba polega na tym ze ty wypowiadasz sie o kims nie znajac go i
> nic o ty nie wiedzac...

Jakbys pisal do lustra. Roznica jest taka ze o twoich pogladach mozna
wywnioskowac czytajac twoje posty a ty sie wyrazasz o calym PMSie
negatywnie.

> EOT oczywiscie - moze juz przestanie zajezdzac zewszad chlorem ...

Kultura jak zwykle, ale tak sie objawia brak argumentow.

Przepraszam i pozdrawiam serdecznie cale grono pcp.

--
          -= Chloru =-
G.K. Sniezka Support Team