Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 22:18:26 MET

"Chloru" <chloru_at_komorka.org.pl> wrote in news:a26rl3$srn$1_at_news.tpi.pl:

Znalazlem takze nie offtopic :-)

> Misiu czy jak sobie kupisz PIV 2 GHz albo AThlona XP 1900+ to tez
> mozesz powiedziec ze znasz sie na komputerach ? Przyklad jak widac nie
> jest OT.
LOL chcesz sie sprawdzic kto wie o nich wiecej? Miejsce jest bardzo
odpowiednie o ile znow nie bedziesz zmienial tematow. :-)
Problem w tym ze aby zlozyc sobie takie komputerek ze stajni AMD z zegarem
1600Mhz juz o kompach nieco wiedziec trzeba, jaka plyte bys mi
zaproponowal? :-) Na Sis735, czy AMD760 czy moze lepszy bedzie VIA KT266A ?
Ktory bylby by lepszy i dlaczego? Czekam na sugestie od guru komputerowego
ktory po raz pierwszy gosci na p.c.p :-)

Dalej offtopic..

> A teraz nastepuje plaszczycyzacja rzeczywsitosci w wydaniu latajacym.
> Pokaz gdzie wyraznie napisales ze to sa 2 serwisy pod jednym dachem.
> MIDa poprosze.
LOL - widze ze juz nauczyli cie koledzy co to jest MID.
Chyba sobie jaja robisz - mam szukac postu z 4 miesiecy przed?
Oczywiscie ze sa pod jednym dachem a jak maja miec inaczej ten sam adres?
:-))))
Oczywiscie jak JMK ty tez nie chcesz sie zalozyc - za 500zeta moge ci
poszukac tego MIDu a nawet calego watku... :-)

> A pamietasz "zmiane odksztalcen pod wplywem odksztalcen" to nie byla
> literowka to byla karygodna glupota ktora swiadzczy o braku zrozumienia
> merytorycznej strony zagadnienia.

To typowe u ciebie? Na pl.misc.samochody dyskutujesz o odksztalceniach a na
pl.comp.pecet o samochodach? ;-P

> A orzelek to osobnik ktory uznal cala grupe za bande dresow nie stawial
> sie na spotkania grupowe (mimo ze zapowiadal) wiec jest jak najbardziej
> autorytatywna osoba zeby sie o kimkolwiek z PMSu wypowiadac.
Bylem na jednym zlocie, mam przeciez naklejke i podkladki od JMK i Jerzu.
Widzisz roznica polega na tym ze na ten zlot ktory odbyl sie pod koniec
wrzesnia przyjechalem i zobaczylem na wlasne oczy ze tam jezdzi 90% drechow
i polglowkow i wiecej na takowym sie nie pojawilem. Co jest fajnego w
wyscigach dwoch stjuningowanych naklejka na bak lanosach? Jak to ci sie
podoba to nikt ci nie zabrania tam jezdzic... No tak zapomnialem to dwa
egezmeplaze wspanialego DU ktore nie sa pochoda na kadeta ;-)))
Problem z toba polega na tym ze ty wypowiadasz sie o kims nie znajac go i
nic o ty nie wiedzac...

> EOT nielocie jak cos chcesz to na priv.

EOT oczywiscie - moze juz przestanie zajezdzac zewszad chlorem ...

--
Best regards
 	The EaGle