Re: anonimowość w sieci

Autor: Piotrek (piotrf_at_hoga.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 22:48:15 MET

Witam
Użytkownik "Arek Wolowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
na

> netstat -a

> Daleka.

Nie do końca, mając ip możesz sprawdzić w bazach DNS nazwę, lub puścić trace
pinga i pokaże Ci przez które serwery/routery przeszła informacja od Ciebie
do delikwenta (tylko delikwent musi być aktywny) lub można poszukać
informacji w bazach Ripe do kogo należy adres IP.

To jest tylko początek, można się dowiedzieć dużo więcej.

Pozdrawiam
Piotrek