Re: anonimowość w sieci

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 01:00:35 MET

Arek Wolowicz wrote:

>Witam.

>netstat -a

moze byc....
lepiej jednak pomoc sobie troszke innymi programikami dzialajacymi jak
netstat
calkiem mily to xnetstat

>Daleka.

nie zawsze.....
jezeli nie ma sie jakis powodow to raczej nikt nie udzieli informacji
np. nie dowiesz sie czy laske ktora bajerujesz to blondynka a nie
brunetka :-))))

jednak jezeli to jakis powazniejszy problem jest sznansa na uzyskanie
dokladniejszych danych

do mnie ktos pisal glupie maile... z 3 roznych adresow IP....
doszedlem po jakims czasie do miejsc..... mimo ze pula adresow
dysponowali rozni prowajderzy i oni skolei sprzedawali adresy innym a
oni innym.......
maile do administratorow, maile do firm.... mozna duzo sie dowiedziec....
jezeli ktos jest ciekawy to w moim wypadku to byly trzy rozne knajpy
internetowe we Wrocku...

>Czasem można, zobacz w źródło listu jeśli takowy dostałeś.

trzeba miec powazne powody...

dowod ze email nie jest wykorzystywany w sposob taki jak powinien... np.
spam....

>Internetu.

dokladnie...

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek