Re: Teac CD 540E - bios upgrade -wtopa

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 00:03:57 MET

jokey wrote:

> Hey !
>
> Smutna sprawa, robilem upgrade biosu do wersji 3.0a i w2k sp 2 pl w
> trakcie tej operacji sie zawiesil. Teraz co oczywiste nie wykrywa mi
> cdromu w biosie i windowsie - tragedia. Nie wiem jak go
> zmartwychwstac.

Ja spróbowałbym numer z dwoma CD-ROMami (był opisany gdzieś na stronie
http://www.cdrinfo.pl): odpalasz update na sprawnym napędzie, a
następnie przepinasz kabelki przed naciśnięciem OK - tylko może być
kłopot ze znalezieniem u kogoś TEACa z biosem 1.0...
P.S. A jednak nie trzeba się wysilać: update do 540 w odróżnieniu od np.
update dla W512EB da się odpalić na tej samej wersji BIOSu
właśnie zupdatowałem wersję 3.0a do wersji 3.0a ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|