Re: program do plików.wav?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 00:05:12 MET

2late wrote:

> Nagrałem sobie taki duży plik *.wav (3.8 GB) i chciałem go trochę pociąć
> ale mój programik do tego celu, nie radzi sobie z tak dużym plikiem.
> Jakim programem się do tego zabrać?

Robisz to aby pod właściwym systemem operacyjnym???
Wielkość pliku wskazuje, że plik powinien być "obrabiany" pod:
 - WinNT/2k (partycja koniecznie na NTFSie)
 - Unix/Linux
w obu przypadkach partycją nie może być FAT (nie obsługuje plików >2GB)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|