Teac CD 540E - bios upgrade -wtopa

Autor: jokey (jokey_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 00:56:27 MET

Hey !

Smutna sprawa, robilem upgrade biosu do wersji 3.0a i w2k sp 2 pl w
trakcie tej operacji sie zawiesil. Teraz co oczywiste nie wykrywa mi
cdromu w biosie i windowsie - tragedia. Nie wiem jak go
zmartwychwstac. Z nagrywarkami LG x16 wiem ze mozna, bo odpala sie
soft do upgrade w dosie z parametrem /m i wszystko wraca do normy -
natomiast ten soft jest typowo pod windowsa i nie ma nigdzie w
instrukcjach napisane co sie robi w razie takich wpadek :( Mozna go
jakos jeszcze uratowac czy oddac do serwisu ?