Plyta CD

Autor: Ice (ice-hear_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 19:46:43 MET

Czesc
Mam plyte zabezpieczona przed kopiowaniem.... Z tym, ze skopiowac, ja na
inny CD sie da bez problemu... Ale na dysk juz nie. A zalezy mi na tym, zeby
nie zameczyc CD. W sumie ogladac film z CD... trwajacy ponad godzinke. I
zalozmy, ze tych filmow bedzie kilka. Ktos sprawdzal taka wytrzymalosc
CD-ROM-u ? W sumie nie mam do niego zazalen ale szkoda mi go troche... Ktos
zna sposob, jak skopiowac taki plik ?
Kolejna sprawa pisze tutaj, bo niewiedzialem, na jaka grupe ten problem sie
nadaje ;)
Ice