Re: Plyta CD

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 19:52:56 MET

Ice wrote:

>Czesc
>Mam plyte zabezpieczona przed kopiowaniem.... Z tym, ze skopiowac, ja na
>inny CD sie da bez problemu... Ale na dysk juz nie. A zalezy mi na tym, zeby
>nie zameczyc CD. W sumie ogladac film z CD... trwajacy ponad godzinke. I
>zalozmy, ze tych filmow bedzie kilka. Ktos sprawdzal taka wytrzymalosc
>CD-ROM-u ?

jakby CDROM padal po kilku filmach to bylby nic nie wart....
ja zawsze tak ogladam filmy i jedyne co mnie wkurza to czasem szum pracy
czytnika
ogladaj smialo CDki wytrzymuja wiele wiecej.....

pozdrawiam

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek