Re: Zasilacz przepalił mi cały komputer! Czy komuś także?

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 19:33:14 MET

Witam.
Adam <adamw_at_skrzynka.pl> napisał:
> Oj cos ta zima w tym roku chyba daje popalic
> bo zasilacze padaja jak muchy ;))
> zreszta nie tylko zasilacze
> tyle sprzetu ile przez ost 2 miesiace padlo
> to chyba nawet kostucha komputerow nie pamieta
> tak dobrych zniw duszyczek hardwaru ;>

Chyba nie tylko zima, wśród moich znajomych seria trwa od października.
Mi padła pamięć (pojawiły się błędy, windows na tym potrafi chodzić,
ale z poprawnością danych różnie bywa, kość leży i robi za ozdobę :))
Podobny przypadek miał mój kumpel, zasilacz poszedł, a za nim płyta
i dysk twardy. Innemu znajomemu strzelił (dosłownie) monitor.
Inny ciekawy przypadek, płyta z celkiem (bx master) chodzi tylko
z jednym zasilaczem. Inne nie ruszają z nią. Zasilacz jest też coś nie
tego, bo po włożeniu wtyczki odrazu się włącza (bez obciążenia).
Komputer można wyłączyć tylko poprzez wyjęcie wtyczki. Ostatnio w tym
kompie zaczął dysk szwankować.
Ogólna tendencja jest taka, że coraz łatwiej trafić na sprzęt
niepełnosprawny (przez mój przewineły się 2 dimmy, trzeci był ok).
Inna sprawa to jakość prądu w naszych gniazdkach, żeby spokojnie
spać należy się zaopatrzyć w conajmniej ups'a. Energetyka nie przyjmie
reklamacji jeśli nie miało się takiego zabezpieczenia (!).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."