Re: Zasilacz przepalił mi cały komputer! Czy komu¶ także?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 22:46:04 MET

Arek Wolowicz<wolek_at_pf.pl> wystukał
(news:a275da$6ga$1_at_panorama.wcss.wroc.pl):

> Chyba nie tylko zima, w¶ród moich znajomych seria trwa od
> paĽdziernika. Mi padła pamięć (pojawiły się błędy, windows na tym

Wlasnie, od pazdziernika wymianilem 3 zasilacze, w tym 1 popalil HDD,
CD-ROM Dysan x36 (elektroniki) i plyte ASUS. Zastanawialem sie skad
taka seria i przypomnialo mi sie, ze energetyka miala cos na przelomie
roku majstrowac przy napieciach (dostosowanie do Unii Europejskiej),
bodaj zmiana ze 180-230V na 200-250V. Czy ktos wie cos o tym wiecej i
czy moze to byc przyczyna zwiekszonej "padlliwosci" zasilaczy?
Pozdrawiam
Egghead