Zasilacz przepalił mi cały komputer! Czy komu¶ także?

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:03:04 MET

Witam
Złożyłem go¶ciowi komputer 1,5 roku temu. Obudowa MIDI ATX jaka¶ polska
250W, Abit KT-7, Duron 700(nie podkręcony), CHrome Orb, 128ram, Samsung
20gb, DVD LG 8080, Viper 770itd..
Wczoraj mnie wezwał bo mu walnoł zasilacz. Wymieniłem na nowy a okazało sie
ze płyta nie rusza. Była na gwarancji więc j± zawiozłem, potem okazało się
że nie działa także hdd i DVD czyli wszystko co było podł±czaone
bezpo¶rednio do zasilacza.
Czy to normalne że jak zasialacz dostał jakie¶ przepięcie z sieci lub sam
miał zwarcie, żeby tak ładnie urz±dził cały komp?
HDD i DVD już nie s± na gwarancji więc trzeba nowe kupić.
Miał ktos taki przypadek