Re: Athlon 1700 XP i Epox 8KHA+ :((

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_kropka.net)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:26:57 MET

Raffa wrote:
> ja mam BigTower ! i na szczescie wszystkie 5 kieszeni jest nad plyta !!!
> ale mam dodatkowy kontroler RAID na plycie i co ..................
> i ladnie umiescili go na dole tak ze kable ATA100 na dlugosc nie starczaja a
> podobno wedlug specyfikacji nie moge byc dluzsze !

Jak nie urok to sraczka. ;)
Mam ten sam problem.

Na dodatek w niektórych płytach montują gniazda IDE w ten sposób,
że nie sposób poprowadzić prosto tasiemki do dysków. Trzeba ją
rolować lub zginać, by wtyczkę obrócić o 180 stopni, co dodatkowo
skraca jej długość.

Chyba za projektowanie wzięli się myślący inaczej.

--
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
 że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."  - życie