Re: trzeci raz zepsuła mi sie k. graficzna

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:28:23 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a24st7$g6d$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "rafi" <zr_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> nie da sie ukryc, wykrecasz dajesz nowy wiatrak, przykrecasz (Ale bez
> przesady z sila) podpinasz wiatrak i juz.

a nie kumasz ze gościowi bardziej chodzi o to czy jest to podstawa do zwrotu
kasy (oczywiście w wysokości zakupu) po 3 naprawie !!
nie chciałbyś np. oddac do sklepu GF2MX kupionego niecałe 2 lata temu i
dostac zwrot kasy kolo 600 zł ???? ja bym chciał !!