Re: Athlon 1700 XP i Epox 8KHA+ :((

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 14:30:07 MET

Uzytkownik "Marcin" <marost_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Wlasnie wczoraj zakupilem ww. czesci i na starcie problem

nie panikuj ! nie problem :)

> do zestawiku dodalem coolerek CoolerMaster HCC-001 (taki z miedziana
> plytka na dole) kurcze kosztowal kupe kasy, a pracuje glosniej niz moj
> odkurzacz.

no coz - zwolnij obroty, athlon moze miec do 90-95C wiec i 70 bedzie ok jak
sie nie bedzie wieszalo nic.

> 50 st.C Czy tak byc powinno????

ok ! daj obieg w obudowie.

> Jakby tego nie dostyc okazalo sie ze w obudowe midi moge wykorzystac tylko
> 1 kieszen na CD, w reszcie przeszkadzaja kondensatory na brzegu plyty.

to nie ma nic wspolnego z AMD: P , kiepska buda :(

> No i najwiekszy booool, odpalilem kompresje filmu i z wscieklosci
> dostalem drgawek wydajnosc taka sama jak u kumpla na Athlonie 1GHz (nie

daj nowe codeci, po tjuninguj :) bios , via najnowsze i musi smigac