Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Chloru (chloru_at_komorka.org.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 02:09:35 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Pare lat sie nimi jezdzilo :-)

A od pewnego czasu znawca japonskiej (i nie tylko) techniki motoryzacyjnej.
Pragniesz przykladow ?

> A ile tys km na rok? To tylko kwestia czasu. Nie pytaj czy, ale kiedy? :-)

Tak dobrych kierowcow dzielimy na 2 zbiory a) tych ktorzy mieli wypadek b)
tych ktorzy beda go mieli lub a + b ;-)

> przez jakis czas jezdzilem facikiem sc 1.1

taaak jezdziles z nim do serwisu daewoo a potem narzekales na jego jakosc
(serwisu) :P

 a teraz mitsu colt :-)

bialy wersja full-wypas z gaznikiem :>

 po miedzy
> kaszlem a sc jest przepasc a po miedzy sc a coltem kanion colorado :-)

Orzel jestes to przelecisz jeszcze wieksze przepasci :P

> Best regards
> The EaGle
> ...:::technology maniac:::...

ROTFL technology maniac ktory sie klocil o pierwsze PC (pamietasz tego
amstrada :>) o to co to jest rozstaw kol i osi oraz o to w jaki sposb podaje
sie rozmiary kol w samochodach.

Pozdrowienia drogi nielocie

P.S. przepraszam wszystkich za "maly" OT ale ten osobnik na pms jest juz
slawny wiec nie moglem sie opanowac :)

--
          -= Chloru =-
G.K. Sniezka Support Team