Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 11:58:12 MET

"Chloru" <chloru_at_komorka.org.pl> wrote in news:a258nn$qe7$1_at_news.tpi.pl:

Sorki za offtopic

> A od pewnego czasu znawca japonskiej (i nie tylko) techniki
> motoryzacyjnej. Pragniesz przykladow ?
Jasne ze tak szczegolnie jak sie jezdzi deawoo nexia to sie wie wiecej
BUAHAHAH :-))))

> Tak dobrych kierowcow dzielimy na 2 zbiory a) tych ktorzy mieli wypadek
> b) tych ktorzy beda go mieli lub a + b ;-)
Tzn ci ktorzy go mileli maja wiecej szczescia i tylko tyle...

> taaak jezdziles z nim do serwisu daewoo a potem narzekales na jego
> jakosc (serwisu) :P
Podawalem adres serwisu. Juz raz sie z Twoim kochanym ... kolega chcialem
zalozyc o cos ale widac bylo ze stchozyl :-)))
Wiec stawiam 500zeta, ze jest serwis DU i fiata - wchodzisz? :-) Jak chcesz
to moge podwoic stawke, ten serwis ciagle jest, autoryzowany, ten sam adrez
Du i ten sam Fiata - pozostalosc po polmozbycie ale jest. :-)

> bialy wersja full-wypas z gaznikiem :>
Z gaznikiem ktory daje wieksza moc niz wtrysk jezeli chcesz byc dokladny.
He he i z klima zapomniales dodac - w nexi tego nie bylo? Jaaaaaka szkoda
:-))))

> Orzel jestes to przelecisz jeszcze wieksze przepasci :P
Nie lubie chloru - wole ozonowana wode, chlor zawsze smierdzi miejskim
szaletem :-))))

> ROTFL technology maniac ktory sie klocil o pierwsze PC (pamietasz tego
> amstrada :>) o to co to jest rozstaw kol i osi oraz o to w jaki sposb
> podaje sie rozmiary kol w samochodach.
Wiesz jak byl ten amstrad to ja mialem 8 lat - zgodzisz sie ze moglem nie
pamietac? :-) Zreszta to byl moj bald za ktory przeprosilem, ja potrafie
sie do bledu przyznac - ty nie...

> Pozdrowienia drogi nielocie
>
> P.S. przepraszam wszystkich za "maly" OT ale ten osobnik na pms jest
> juz slawny wiec nie moglem sie opanowac :)
Wrecz odwtotnie - przedstawiam slawnego chloru - super "naukowca" z p.m.su
ktory wie wszystko ale boi sie to sprawdzic :-))))

>G.K. Sniezka Support Team
Czytaj ... grupa wzejemnej adoracji - ludzi ktorzy potrafia niemal pobic
kogos za to iz sie z nimi nie zgadzaja.

--
Best regards
 	The EaGle