Re: Jak rozpoznać płytę?

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:15:22 MET

> jedyna naklejka z kodem
> kreskowym na płycie jaką znalazłem (po stronie z procesorem) podaje numer
>
> 66101813202231

Jest kilka możliwości:
1. nie szukaj naklejek tylko napisów drukowanych na płycie, mopże jest jakaś
wersja, skrót3-literowy, cokolwiek innego od napisów obsługi zworek itp.
2. Po odpaleniu kompa gdy masz zgłoszenie procesora, pamięci itp (przed
tabelką konfiguracyjną systemu) na samym dole pojawia się ciąg cyfr - zapisz
go (po wciśnięciu PAUSE) i napisz do mnie na priv albo tu na grupie -
poradzimy sobie jakoś.
Druga opcja daje 99,9% pewności producenta i modelu płyty głównej

Grzesiek