Re: Jak rozpoznać płytę?

Autor: sfinks2_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 22 Jan 2002 - 10:51:45 MET

> Jest kilka możliwości:
> 1. nie szukaj naklejek tylko napisów drukowanych na płycie, mopże jest jakaś
> wersja, skrót3-literowy, cokolwiek innego od napisów obsługi zworek itp.
> 2. Po odpaleniu kompa gdy masz zgłoszenie procesora, pamięci itp (przed
> tabelką konfiguracyjną systemu) na samym dole pojawia się ciąg cyfr - zapisz
> go (po wciśnięciu PAUSE) i napisz do mnie na priv albo tu na grupie -
> poradzimy sobie jakoś.
> Druga opcja daje 99,9% pewności producenta i modelu płyty głównej
>
> Grzesiek

Dzięki za wskazówki. Niestety nie miałem zbyt wiele czasu ostatnio aby ponownie
poddać "oglądowi" moją płytę ale obiecuję, że jak najszybciej to zrobię.

Numerek jaki przepisałem z samego dołu ekranu to:
02/08/1999-i440BX-ITE867-2A69KH2BC-00

Dla mnie to czarna magia.... W której części tego numeru może być zaszyta
informacja o płycie głównej - może mogę poradzć sobie dalej sam, aby Cie nie
fatygować....

Z góry dzięki za dalsze wskazówki
Sfinks2
P.S. dla pewności to samo wysłałem i na priv.