Jak rozpoznać płytę?

Autor: sfinks2_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Jan 2002 - 10:30:26 MET

Witam Grupę;

Mam problem z identyfikacją swojej płyty głównej w kompie jaki "odziedziczyłem".

Komp pracuje na proc. Pentium II MMX 400MHz, a jedyna naklejka z kodem
kreskowym na płycie jaką znalazłem (po stronie z procesorem) podaje numer

 66101813202231

Złącza na płycie: ISA - 3x
                PCI - 4x
                AGP- 1x (nie wiem jaki typ - krótkie bo ma tylko 2 sekcje)

A może ktoś bardziej doświadczony może mi powiedzieć gdzie szukać jakiegoś
oznaczenia na samej płycie. Gdzie potem można znaleźć jakieś info odnośnie
możliwości ewentualnej rozbudowy kompa na tej płycie - jakie procesory, jakie
zegary, ile max RAMu, jak duży dysk itp.

Koelny problem dotyczy gniazda AGP. Moje jest jakieś "krótkie" i podzielone na
tylko 2 sekcje, gdy tymczasem współczesne karty grafiki (wg zdjęć) mają aż 3
sekcje. Czy będą one współpracować z moim gniazdem? Czy są różne typy gniazd
AGP?

Sorki za tak elementarne pytanka, ale będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Sfinks2.