Re: Radeon 7000/Radeon VE

Autor: Piotreczek (piotreczek_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 14:11:00 MET

> A nie zwrociles czasem uwagi na magistrale pamieci, bo jak masz 64-bity (a
> zaloze sie ze tak jest) to markowe VE na DDR-ach maja 2x wieksza
> przepustowosc pamieci i stad moze tak slaby wynik.

Jest dokładnie tak, jak piszesz. Przepustowość pamięci wersji SDR jest
dwukrotnie niższa, niż DDR. Niestety to obniżenie przepustowości nie odbija
się specjalnie na wydajności, bo jak pisałem wynik w 3DMarku2001 obu wersji
przy Cel1000 jest identyczny.

> Poza tym czego sie spodziewasz po chipie bez T&L, ze w 3DMarku200x bedzie
> wymiatal?

Czy ja pisałem, że się spodziewam? Wręcz przeciwnie, pisałem że jest słaby i
nie w braku przepustowości pamięci tkwi jego słabość.

> Wg. paru recenzji, ktore czytalem w 32bitach przy mocnym procku karta
> dorownuje MX400.

Co to jest mocny procek? Widziałem w bazie 3Mark2001, że przy PIV 2GHz
osiąga wynik MX400, tylko kto przy zdrowych zmysłach używa takiego procka, i
takiej karty...

Pozdrawiam,

Piotr.