Re: Jak włączyć NICAM w PlayTV Pro

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 14:21:26 MET

. : : Krzysztof : : . <krionixNOSPAM_at_wp.pl> wrote:

> U?ytkownik "?urek" <darzur_at_box42.pl> napisa? w wiadomo?ci
> na

> zoabcz stery z iulab.com i stery btwincap - google znajdzie.

Oba z wersja PlayTV Pro rev 4C z miejscem na dolozenie modulu NICAM NIE
dzialaja poprawnie.Przerobilem stery z iulaba korzystajac z oryginalnych
dostarczanych z karta (dziala przestrajanie tunera i inne takie ale nie
dziala strojenie FM bo nie wiem jak jest obslugiwane radio przez te stery) i
wyslalem do autora z prosba o poprawienie obslugi radia lub przyslanie mi
wskazowek i opublikowanie ale nie odpowiedzial.Jak ktos chce dzialajace
stery iulaba do karty PixelView PlayTVPro Rev 4C (rewizja plytki drukowanej)
to wysle na priva.
Jesli dostane opis jak w tych sterach obsluguje sie radio i moduly stereo
NICAM i SAP (jest cos takiego ???? bo w instrukcji bardzo to metnie
wyjasniono) to w ciagu paru chwil jestem w stanie to dodac do sterownikow.
Acha ta wersja PlayTV ma mozliwosc podlaczenia kamery ale nie dziala ona pod
win 2k i xp :(
Do wersji 4E i nowszych sa inne sterowniki.Generalnie to Prolink robi taki
burdel w oznaczeniach tunerow ze cholernie czasami trudno sie polapac.

Pozdrawiam