Re: Radeon 7000/Radeon VE

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 16:52:04 MET

> chyba
>
> Radeon VE jest slabym procesorem garficznym.
> Mam Radeona VE tez na SDR (Supergrace) i przy taktowaniu 175/175 wyniki w
> 3DMarku 2000 to 2800 (Cel566_at_995).
> Przy testach 3DMark2001 moj wynik to okolo 1300, gorzej niz dla
gf2mx-200!!!
> Niestety markowe Radeony ATI na DDR mają tyle samo (przy takim samych
> procesorze), co wskazywaloby na to, ze to nie pamiec SDR tak spowalnia
> calosc, ale sam chip.

A nie zwrociles czasem uwagi na magistrale pamieci, bo jak masz 64-bity (a
zaloze sie ze tak jest) to markowe VE na DDR-ach maja 2x wieksza
przepustowosc pamieci i stad moze tak slaby wynik.
Poza tym czego sie spodziewasz po chipie bez T&L, ze w 3DMarku200x bedzie
wymiatal?
Wg. paru recenzji, ktore czytalem w 32bitach przy mocnym procku karta
dorownuje MX400.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak