Re: Kolorowe paski na monitorze - brak współpracy(lekko długie)

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 13:39:51 MET

Użytkownik "Ireneusz Wojciech" <ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C456BC7.F50A40CE_at_poczta.onet.pl...

Zakladam, ze nie sa to doslownie "paski", tj. pasy jednolitego koloru, jakos
równomiernie ulozone.

Dobre założenie:-)

Jesli wiec tak nie jest, to moze masz ustawione zbyt wysokie parametry
obrazu i
monitor sobie z tym nie radzi- zmniejsz rozdzielczosc do 640x480, niska
czestotliwosc odswiezania i zobacz wtedy, czy cos sie dzieje. Jesli dalej to
samo, to moze faktycznie cos sie uszkodzilo?

Źle mnie zrozumiałeś. Ja te paski widzę jeszcze podczas startu samego
komputera, nie w czasie ładowania systemu. Nawet jak w BIOS wchodzę, to to
samo widzę. Podobno jest jakiś potencjometr odpowiedzialny za "czas
wyzwalania" monitora czy coś w tym stylu. Nie znam się na tym więc pytam.

Dzięki w każdym bądź razie za odpowiedź
pozdrawiam
Artur