Re: Kolorowe paski na monitorze - brak współpracy(

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 13:02:15 MET

Artur wrote:

> (..)Niestety je=BFeli pod=B3=B1czam do niego laptopa, widz=EA jedynie p=
oziome
> kolorowe
> paski, od razu po starcie w trakcie POST i p=F3=BCniej. Kupi=B3em nowy =
kabel
> przesy=B3owy grafika->monitor, ale ci=B1gle jest to samo.

Zakladam, ze nie sa to doslownie "paski", tj. pasy jednolitego koloru, ja=
kos
r=F3wnomiernie ulozone.
Jesli wiec tak nie jest, to moze masz ustawione zbyt wysokie parametry ob=
razu i
monitor sobie z tym nie radzi- zmniejsz rozdzielczosc do 640x480, niska
czestotliwosc odswiezania i zobacz wtedy, czy cos sie dzieje. Jesli dalej=
samo, to moze faktycznie cos sie uszkodzilo?

 WIrek