Re: Jak włączyć NICAM w PlayTV Pro

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 13:30:44 MET

Użytkownik "Żurek" <darzur_at_box42.pl> napisał w wiadomości
> Poświęcając chwilkę wolnego czasu . : : Krzysztof : : . naskrobał(-a):

> a teraz kumam. Tzn. taki dający sygnał stereo NICAM bez użycia softu. W
takim
> razie jakiego rodzaju NICAM jest w PlayTV Pro NICAM?

* Sprzętowy :o) Tzn. tak wyczytałem w opisie ...
W Borgu jakloś niestety to stereo działa tak sobie - próbowałem
uruchomić stereo, ale różnicy między mono a stereo nie ma żadnej ...
Poza tym można włączyć stereo w Borgu na stacjach, które nadają w mono (?),
czyli tak jakby coś było niedopracowane ...
Poza tym nie wiem dlaczego nierozkodowuje mi Pro-logic we wzmaku ...
Choć to pewnie przez kopanego lektora ...

--
Pozdrowionka!