Kolorowe paski na monitorze - brak współpracy(lekko długie)

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 11:41:13 MET

WItam,

Mam następujący problem:
Mam laptopa Fujitsu Lifebook. W pracy pracuję na nim podłączając go do
monitora, ponieważ mam pasywną matrycę i lepiej wszystko widać na monitorze
niż na ekranie laptopa. W domu mam 5 letni monitor Hyundaya 14-cali.
Niestety jeżeli podłączam do niego laptopa, widzę jedynie poziome kolorowe
paski, od razu po starcie w trakcie POST i później. Kupiłem nowy kabel
przesyłowy grafika->monitor, ale ciągle jest to samo.
Pytanie: Czy elektronika monitora padła, czy ewentualnie trzeba jakimiś
potencjometrami pokręcić? Zaznaczam przy tym, że nie testowałem monitora na
innych komputerach (stacjonarnych), a port w laptopie jest na pewno sprawny
bo pracuje poprawnie z innymi monitorami.

Dziękuje z góry za wszelkie sugestie
Artur