Re: intel 740i

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 23:16:08 MET

On Wed, 16 Jan 2002 08:25:52 +0100, Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>
wrote:

>przesiadlem :) A potem na V550 - to jest caly czas moja ulubiona karta, mam
>dwie takie.. (oczywiscie mam tez i inne: gf2mx ddr creative'a, Radeona VE,
>Matroxa g400 sh - ale te Vipery jakos mnie sie trzymaja, i komu bym ich nie
>wcisnal, wracaja do mnie :) )
Kolekcjoner? A V550 dostalem kiedys w zamian za STB4400 - niby to
samo, ale Viper byl lepszy :-) Pozniej sprzedalem go kumplowi, ktroy
uzywa jej do dzisiaj. TO byla swietna konstrukcja - niezawodna, dobrej
ajkosci obraz, zero konfliktow, nezle sie krecila w swojej klasie to
byl dla mnie top.
Dzisiaj mam Herculesa Propheta2 MX(box) i w klasie GF MX to dla mnie
cos w rodzaju starego V550.

>Nijak. Do usranej smierci masz 16 kolorow :) (jesli chodzi o NT4, na
>nowszych NT-kach juz nie sprawdzalem)
Dareman walka.... :-)
ATSD moglem kiedys porownac I740 w wykonaniu Diamonda i ATrenda.
Pierwszy instalowal sie od reki na kazdym sprzecie, drogi nie dosc ze
instalowal sie kiedy mu sie chcialo to jeszcze dalwal tak kijowy
(tragiczny) obraz, ze chyba do dzisiaj nie widzialem gorszego (Milky
Stary i Minty na GF256 o niebo lepiej wyswietlaja). W sumie to przez
fakt wykupienia Diammonda przez S3 zniknela z rynku jedan z lepszych
marek kart graficznych :-(

Pozdrawiam
GLide