Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Kys (kys1_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 08:53:51 MET

> Czego Ty chcesz od K6-2 przez rok na tym jechale i byl to bardzo
> stabilny komp. Teraz juz 2gi rok uzywa moja znajoma i tez jej sie nie
> wiesza.
Gratuluje! Na jakim chipsecie jest plyta glowna?
Kiedys ('98) mialem K6-2/266 a pozniej 350 i najlepsza plyte z agp jaka
mozna bylo
wtedy kupic ASUS SP98 i zarowno wydajnosc jak i stabilnosc nie byla
najlepsza.
Procek w miare stabilnie chodzil na magistrali max 90Mhz
A ze przedtem mialem Pentiumy i zero problemow wiec podziekowalem AMD.

> Moze to nie procek byl winny tylko cos innego, a moze zawinil
> uytkownik :->
Zgoda, wina zestawu procek + plyta. Testowalem wiele rozwiazan i najlepiej
procki K5/K6/K6-2 chodzily na plytach z chipsetami Intela TX, Sis ponizej
krytyki, Via wieczna zabawa z agp i poprawkami, Ali nigdy nie mialem.

Pozdrawiam
-Kys