Re: plyta glowna, a ram

Autor: BiGoSs (bigoss_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 23:30:40 MET

Te tezy maja wysokie prawdopodobienstwo, ale mysle ze problem tkwi w tym, ze
chipset na plycie gryzie sie z Twoja pamiecia, tzn. pewnie na pamieci masz
po cztery kosci po kazdej stronie plyki, musisz wiec wymienic pamiec na
taka, zeby miala po osiem kosci na kazdej stronie (lub jednej), problem
chyba tkwi w adresowaniu pojemniejszych kosci, pozdrawiam i powodzenia...

BiGoSs
GG#741974