Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 00:03:42 MET

Mariusz wrote:

> Nie prawda, nie nakleja znaczka. Płyty mają _wytrawione_ znaki HP......
> Zresztą są w ich standardzie....

To jest jakiś argument? Po prostu zlecili producentowi podróbkę laminatu!
Ja ostatnio rozkręcałem jednego HPeka: dysk był za mały, więc wykręcam
stary widzę fajną kaplejkę z napisem i logo HP... a na samym spodzie
naklejki ledwie widocznymi literkami napisano "for HP by Quantum"

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|