Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:51:52 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in news:Xns9197B76EDAA17silvermango2pl@
213.25.200.9:

> Nie bylo ecs na i815? Do tego sisa wepchasz tulipana?
Nie pamietam juz ale wydaje mi sie ze nie...chodzilo o koszty.

> 3dmarka to jes wogle zabawny benchmark
Jak wyjdzie 3DMark 2002 to ja pewnie zemdleje z wrazenia, jak widzialem
test nature na 2001 mi opadla szczena.Na warsztatach 3D w Wa-wie tez kilka
razy opadala mi szczeka :-))) Inna sprawa to sprzet potrzebny do tego.

> Cos ma wspulnego z owadami? :-P
:-))) raczej nie, poprostu lubie cieplo, w zime w samochodzie jak jest +28
to sie dopiero dobrze czuje :-)i wspolczuje wszystkim w tamwajach z
otwartymi drzwiami przy -10. Brrrrrr...

> Ja mam jutro z GZK i jeszcze 8 rysunkow do zrobienia :-)
> A w czwartek jeszcze ekonomia :-( Zamiast sie uczycz wysylam posty :-)
To tak jak ja :-) tyle ze zamiast wylac posty powinieniem zrobic dwa
sprawozdania na jutro :-). Czuje ze wykonam je metoda ctrl-C ctrl-V ;-)

> Nieeeeeee........
> To juz zboczenie :-)
Wobrazasz sobie zlot bez komputerow? :-) Tak mozna sie spotkac na mini
zlocie przy piwku ale wtedy nikomu z drugiego konca Polski nie bedzie sie
chialo jechac. Musza byc, kompy i miejsce w ktorym beda staly :-).
Conajmniej LAN, juz nie bede wymgal netu :-)

> To kto mnie wezmie z Gdanska do np. Krakowa? :-) Mam samochod ale 26
> letnim maluchem bym ryzykowa wyprawy ponad 700km
Wiec trzeba bedzie zrobic w centralej Polsce, Lodz jest mniej wiecej w
sroku, kazdy bedzie mial najblizej. Myslisz ze tylko ty jestes Gdanska?
Napewno bedzie jeszcze pare osob i ktoras bedzie miec samochod ktory do np
Lodzi dojedzie :-)

> Zadnych kompow :-)
Eeetam musza byc :-)

> Kwiecen? :-)
W kwietniu jest zimno :-) w Lipcu jest cieplo tylko nie wiem czy to bedzie
dobry termin bo wiekszosc wyjezdza, moze maj.

--
Best regards
 	The EaGle