Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 22:58:45 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> kilka razy opadala mi szczeka :-))) Inna sprawa to sprzet potrzebny do
> tego.

GF4 i procek 1,5GHz no i jakies 512ramu ;-)

>:-))) raczej nie, poprostu lubie cieplo, w zime w samochodzie jak jest
>:+28

eeeehhhhh....
co za luksusy :-)

> to sie dopiero dobrze czuje :-)i wspolczuje wszystkim w tamwajach z
> otwartymi drzwiami przy -10. Brrrrrr...

W tramwaju nie jest zle bo jest kaloryfer :-)
W kaszlunie znacznie gorzej, jak jechalem po choinke przed swietami to
bylo jakies -15*C i zamarzla mi przednia szyba od chuchania tak ze nic nie
widzialem :-)

> To tak jak ja :-) tyle ze zamiast wylac posty powinieniem zrobic dwa
> sprawozdania na jutro :-). Czuje ze wykonam je metoda ctrl-C ctrl-V ;-)

Jak tak zrobilem rysunki, podlozylem pod kartke gotowe i odrysowalem :-)
Jutro jeszcze skopjuje prace domowaz algebry :-)

> Wobrazasz sobie zlot bez komputerow? :-)

Tak, piwko, ognisko, kielbaski i gitara :-)

> Musza byc, kompy i miejsce w ktorym beda staly :-).
> Conajmniej LAN, juz nie bede wymgal netu :-)

Laptopy? :-)
Czy w jakiejs kafeice internetowej? :-)

> Wiec trzeba bedzie zrobic w centralej Polsce, Lodz jest mniej wiecej w
> sroku, kazdy bedzie mial najblizej. Myslisz ze tylko ty jestes Gdanska?

Raczej nie ale mimo wszystko Z gdanska jest bardzo malo.
Tylko Wroclaw, Warszawa i jakies tam Gliwice :-)

> Napewno bedzie jeszcze pare osob i ktoras bedzie miec samochod ktory do
> np Lodzi dojedzie :-)

Jak nie to pociagniem :-)

> W kwietniu jest zimno :-) w Lipcu jest cieplo tylko nie wiem czy to
> bedzie dobry termin bo wiekszosc wyjezdza, moze maj.

Moze byc maj.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!