Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 18:02:09 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> Epox na Sisie tym nowym na RIMMy i DIMMy - nie pamietam oznaczenia :-).
> Kosztowala cos kolo 350zeta, a wybralem ja bo nasstepny i815EP byl za
> 470.

Nie bylo ecs na i815? Do tego sisa wepchasz tulipana?

> moze 3Dmark kalamal :-)

3dmarka to jes wogle zabawny benchmark

> A ja odwrotnie jak jest +35 i wszyscy umieraja to ja czuje ze zyje :-)

Cos ma wspulnego z owadami? :-P

> Hmmm ciekawa teoria - a ja jak mam wspoldzialac jak mam w piatek
> zaliczenie a nie chce mi sie jak ... uczyc? :-)

Ja mam jutro z GZK i jeszcze 8 rysunkow do zrobienia :-)
A w czwartek jeszcze ekonomia :-( Zamiast sie uczycz wysylam posty :-)

> nich komputery grupowiczow, wszystko polaczone LANem i jakas firma
> wziela na siebie podlaczenie tego do netu szerokopasmowym laczem :-).

Nieeeeeee........
To juz zboczenie :-)

> samochodem wiec dojazd po 4- 5osob nawet z Krakowa do Gadanska to max
> 50zeta :-),

To kto mnie wezmie z Gdanska do np. Krakowa? :-) Mam samochod ale 26
letnim maluchem bym ryzykowa wyprawy ponad 700km

> plus wypozyczenie przyczepy na kompy ;-).

Zadnych kompow :-)

> Tylko musi byc cieplo...

Kwiecen? :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!