Re: 6ABX2V pytanie

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:28:09 MET

Użytkownik AutoSC <autosc_at_priv2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1t2u1$8t5$1_at_news.onet.pl...
> Czesc
>
> Czy plyta glowna Lucky Star 6ABX2V obsluzy PIII/Coppermine ?
> Zrobilem niedawno upgrade biosu ale problem polega na tym, ze kolejne
> uaktualnienia nie sa opisane w wyniku czego wiem, ze dodano obsluge PIII do
> 800MHz max. i nic wiecej.
> Obecnie uzywam PII/350MHz ale mysle, ze dobrze by bylo zrobic podmiane
> proca. Z tego co sie zorientowalem to zakup procesora pod Slot1 nie jest
> korzystny i taniej by wyszlo z FCPGA.
> Plyta glowna jest bezzworkowa i ma m.in. autodetekcje napiecia CPU, ale
> [...]

Musisz mieć przejściówkę z regulacją napięcia i w razie jakby co
podniesiesz napięcie na 1.8V (na starszych płytach regulatory dawały
napięcie od własnie 1.8V).
Raczej nie będzie problemów, tylko jak możesz to kup solidną
przejściówkę fcpga-slot1 np. używaną MSI

PeJot