Re: BIOS - problem

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:28:18 MET

Użytkownik Eneos <eneos_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1t8g3$38i$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kompa w walnietym biosem.. najprawdopodobniej zle binaria zostaly wgrane
> ... przy probie aktualizacji
> Nie mam takiej samej plyty glownej zeby zrobic HOT SWAPPING , mam programato
> r EPROMow i EEPROMow

Nie musi być taka sama płyta tylko żeby obsługiwała ten sam typ pamięci
flash (jak masz jakiś z napięciem programowania 5V - 29xxx20 to poszukaj
innej która ma podobny układ 29..)

> ale w nowych plytach glownych BIOS jest na scalaku powierzchniowym a do taki
> ch ukladow moj programator nei pasuje...

No to trzeba zrobić przejściówkę.
Na stronie ponizej gość robi programatory ale chyba widziłem tam też
linki do pdf - jak zrobić przejściówki)
http://www.gustaw47.republika.pl/projekty/flash/flash.htm

> Czy moge w jakis sposob przywrocic odzyskac starego biosa (backup mam na dys
> kietce) ?
> Komp po wlaczeniu = zima :>

http://bios.help.pl/recover.htm

PeJot